Нараївська територіальна громада
Тернопільська область

БЕРЕЖАНСЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Допомога за день лікарняного зросла на 71 гривню за два роки

Допомога за час лікування компенсує працівникам втрачений заробіток та дозволяє зосередитись на одужанні. Навіть в умовах пандемії, а потім повномасштабного вторгнення виплати від Фонду соціального страхування України продовжували зростати. Так, за останні два роки допомога по тимчасовій непрацездатності зросла на 70,7 гривні – у грудні 2020 року ФССУ виплачував українцям в середньому 368,4 грн за день лікарняного, тоді як в грудні 2022 року середньоденна допомога склала вже 439,1 гривні. Нагадаємо, з 01 січня фінансування допомог за лікарняними здійснюється Пенсійним фондом України відповідно до змін, внесених Законом України від 21.09.2022 № 2620. Також до ПФУ на фінансування було передано реєстри заяв-розрахунків за лікарняними, які ФССУ прийняв, однак не встиг профінансувати на 01.01.2023 у зв’язку із завершенням бюджетного року.

10:59 07.02.2023

Куди з 01 січня роботодавцям подавати повідомлення про виплату коштів за лікарняними і чи потрібно це робити?

Щоб зменшити ризик затримок при виплаті працівникам допомог за лікарняними, ще в 2018 році Фонд соціального страхування України впровадив систему оперативного інформування про здійснення виплат. Відтоді про перерахування працівнику отриманих від ФССУ коштів роботодавець звітує у місячний термін після виплати допомоги – це дозволило нам не лише краще контролювати використання коштів Фонду і дотримання прав застрахованих осіб, але і реалізувати ризик-орієнтовані підходи в перевірках страхувальників Однак, починаючи з цього року, ФССУ передав свої функції до Пенсійного фонду та наразі перебуває у процесі припинення. Куди з 01 січня роботодавцям подавати повідомлення про виплату коштів за лікарняними і чи потрібно це робити? ● Повідомлення про виплату працівникам коштів, отриманих від фондів (як ФССУ, так і ПФУ), необхідно продовжувати подавати. ● Форма такого повідомлення та строки його подання наразі не змінились – вони затверджені постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 12, яка продовжить діяти до прийняття Пенсійним фондом відповідного власного порядку. ● Подавати повідомлення про виплату необхідно до того фонду, від якого надійшли кошти. Як подати повідомлення до ФССУ: ● На жаль, у зв’язку з технічними причинами, пов’язаними із припиненням ФССУ, подати повідомлення наразі можливо лише у паперовому вигляді. Роботодавці можуть звернутись безпосередньо до відділення або надіслати документ рекомендованим листом. Актуальний перелік і контакти відділень ФССУ можна знайти за посиланням: https://docs.google.com/.../1WOc3xhgnrqRwYaoLd3AT1m1jKsY... ● Якщо страхувальники зареєстровані у Луганській області, повідомлення необхідно надіслати на адресу: м. Дніпро, проспект Яворницького, 93 (отримувач: управління ВД ФССУ у Луганській області). ● Страхувальники Херсонщини мають подавати повідомлення до відповідних відділень Кіровоградського управління (контакти за посиланням вище). Пресслужба ВД ФССУ

16:40 31.01.2023

Реорганізація: куди подавати заяви-розрахунки з 01 січня

З 01 січня 2023 року Фонд соціального страхування України передав свої завдання та функції до Пенсійного фонду – відтепер саме ПФУ є уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. ФССУ перебуває в процесі припинення. Куди та як роботодавці мають подавати заяви-розрахунки для отримання фінансування за лікарняними своїх працівників? ● Починаючи з 01 січня, органом, який відповідає за прийняття заяв- розрахунків і фінансування лікарняних і декретних допомог, є Пенсійний фонд України. ● Тож усі заяви-розрахунки незалежно від виду допомог, які вони містять, відтепер необхідно подавати до ПФУ. ● Заяви, які містять у собі листки непрацездатності, сформовані до 01 січня 2023 року, також подаються до Пенсійного фонду. ● За інформацією ПФУ, подати заяву-розрахунок страхувальники можуть двома способами: – в електронному вигляді через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України; – і на паперових носіях до будь-якого сервісного центру ПФУ. ● Для подання заяв-розрахунків в електронному вигляді роботодавцям не потрібно укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП. ● Форма заяви-розрахунку наразі не змінилась. ● Звертаємо увагу! Для отримання компетентних консультацій і страхувальники, і застраховані особи мають звертатись до Пенсійного фонду України. ● Нагадаємо, реорганізація системи соціального страхування проходить на виконання Закону України від 21.09.2022 № 2620 та постанов Кабінету Міністрів України від 15.11.2022 № 1289 та від 02.12.2022 № 1350.

16:11 31.01.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь