Нараївська територіальна громада
Тернопільська область

БЕРЕЖАНСЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Допомога за день лікарняного зросла на 71 гривню за два роки

Допомога за час лікування компенсує працівникам втрачений заробіток та дозволяє зосередитись на одужанні. Навіть в умовах пандемії, а потім повномасштабного вторгнення виплати від Фонду соціального страхування України продовжували зростати. Так, за останні два роки допомога по тимчасовій непрацездатності зросла на 70,7 гривні – у грудні 2020 року ФССУ виплачував українцям в середньому 368,4 грн за день лікарняного, тоді як в грудні 2022 року середньоденна допомога склала вже 439,1 гривні. Нагадаємо, з 01 січня фінансування допомог за лікарняними здійснюється Пенсійним фондом України відповідно до змін, внесених Законом України від 21.09.2022 № 2620. Також до ПФУ на фінансування було передано реєстри заяв-розрахунків за лікарняними, які ФССУ прийняв, однак не встиг профінансувати на 01.01.2023 у зв’язку із завершенням бюджетного року.

10:59:42 07.02.2023

Куди з 01 січня роботодавцям подавати повідомлення про виплату коштів за лікарняними і чи потрібно це робити?

Щоб зменшити ризик затримок при виплаті працівникам допомог за лікарняними, ще в 2018 році Фонд соціального страхування України впровадив систему оперативного інформування про здійснення виплат. Відтоді про перерахування працівнику отриманих від ФССУ коштів роботодавець звітує у місячний термін після виплати допомоги – це дозволило нам не лише краще контролювати використання коштів Фонду і дотримання прав застрахованих осіб, але і реалізувати ризик-орієнтовані підходи в перевірках страхувальників Однак, починаючи з цього року, ФССУ передав свої функції до Пенсійного фонду та наразі перебуває у процесі припинення. Куди з 01 січня роботодавцям подавати повідомлення про виплату коштів за лікарняними і чи потрібно це робити? ● Повідомлення про виплату працівникам коштів, отриманих від фондів (як ФССУ, так і ПФУ), необхідно продовжувати подавати. ● Форма такого повідомлення та строки його подання наразі не змінились – вони затверджені постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 12, яка продовжить діяти до прийняття Пенсійним фондом відповідного власного порядку. ● Подавати повідомлення про виплату необхідно до того фонду, від якого надійшли кошти. Як подати повідомлення до ФССУ: ● На жаль, у зв’язку з технічними причинами, пов’язаними із припиненням ФССУ, подати повідомлення наразі можливо лише у паперовому вигляді. Роботодавці можуть звернутись безпосередньо до відділення або надіслати документ рекомендованим листом. Актуальний перелік і контакти відділень ФССУ можна знайти за посиланням: https://docs.google.com/.../1WOc3xhgnrqRwYaoLd3AT1m1jKsY... ● Якщо страхувальники зареєстровані у Луганській області, повідомлення необхідно надіслати на адресу: м. Дніпро, проспект Яворницького, 93 (отримувач: управління ВД ФССУ у Луганській області). ● Страхувальники Херсонщини мають подавати повідомлення до відповідних відділень Кіровоградського управління (контакти за посиланням вище). Пресслужба ВД ФССУ

16:40:04 31.01.2023

Реорганізація: куди подавати заяви-розрахунки з 01 січня

З 01 січня 2023 року Фонд соціального страхування України передав свої завдання та функції до Пенсійного фонду – відтепер саме ПФУ є уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. ФССУ перебуває в процесі припинення. Куди та як роботодавці мають подавати заяви-розрахунки для отримання фінансування за лікарняними своїх працівників? ● Починаючи з 01 січня, органом, який відповідає за прийняття заяв- розрахунків і фінансування лікарняних і декретних допомог, є Пенсійний фонд України. ● Тож усі заяви-розрахунки незалежно від виду допомог, які вони містять, відтепер необхідно подавати до ПФУ. ● Заяви, які містять у собі листки непрацездатності, сформовані до 01 січня 2023 року, також подаються до Пенсійного фонду. ● За інформацією ПФУ, подати заяву-розрахунок страхувальники можуть двома способами: – в електронному вигляді через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України; – і на паперових носіях до будь-якого сервісного центру ПФУ. ● Для подання заяв-розрахунків в електронному вигляді роботодавцям не потрібно укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП. ● Форма заяви-розрахунку наразі не змінилась. ● Звертаємо увагу! Для отримання компетентних консультацій і страхувальники, і застраховані особи мають звертатись до Пенсійного фонду України. ● Нагадаємо, реорганізація системи соціального страхування проходить на виконання Закону України від 21.09.2022 № 2620 та постанов Кабінету Міністрів України від 15.11.2022 № 1289 та від 02.12.2022 № 1350.

16:11:16 31.01.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь