A A A K K K
для людей із порушенням зору
Нараївська територіальна громада
Тернопільська область

Рішення та ПОЛОЖЕННЯ про Службу у справах дітей Нараївської сільської ради

 

                                                                                              УКРАЇНА

                                                                       НАРАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

                                                    Бережанського району Тернопільської області

 

ІV сесія VІІІ скликання

 

                                                Р I Ш Е Н Н Я

 26    січня  2021                                                                                      №155

 

 

Про створення Служби у справах дітей Нараївської сільської  ради

 

Відповідно до  частини 1 ст. 87,  ст. 56 Цивільного кодексу України пункту 2 частини 2 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», частини 4 статті 54, статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про забезпечення організаційно – правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2007 року № 1068 «Про затвердження Типових положень про службу у справах дітей», наказу Міністерства соціальної політики України від 14.06.2018 №890 «Про деякі питання діяльності об’єднаної територіальної громади щодо соціальної підтримки населення та захисту прав дітей», листа служби у справах дітей від 15 січня 2021 року №09/01-14,  «Про передачу особових справ дітей» з метою захисту прав та законних інтересів дітей, сесія

 

                                          ВИРІШИЛА:

1. Створити з 04 лютого 2021 року юридичну особу – Службу у справах дітей Нараївської сільської ради у статусі юридичної особи публічного права.

2. Визначити юридичну адресу Служби у справах дітей Нараївської сільської ради:  47513, вул. Центральна, 6, с. Нараїв Бережанського району  Тернопільської обасті.

3. Затвердити:

3.1. Положення про Службу у справах дітей Нараївської сільської ради (додаток 1).

     4. Начальнику служби у справах дітей Нараївської сільської ради, здійснити заходи щодо державної реєстрації юридичної особи – Служби у справах дітей Нараївської сільської ради.

5. Фінансово – економічному відділу Нараївської сільської ради передбачити кошти для  виготовлення печатки, для Служби у справах дітей Нараївської сільської ради, після його реєстрації.

 

6. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника Нараївського сільського голови Володимира ВИШНІВЕЦЬКОГО.

 

 

Нараївський сільський  голова        ___________         Євген ЗДЕБСЬКИЙ

 

Секретар  сесії

Нараївської сільської ради

Галина Іваницька

            

 

Додаток 1

до рішення _____ сесії

Нараївської сільської ради

____ скликання

       від  26.01.2021 року №155

 

ПОЛОЖЕННЯ

   про Службу у справах дітей Нараївської сільської ради

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Служба у справах дітей Нараївської сільської ради (далі – Служба) є виконавчим органом  Нараївської сільської ради з організаційно правовою формою – орган місцевого самоврядування, утворюється за поданням сільського голови рішенням сільської ради, підзвітня і підконтрольна сільській раді, яка її утворила, підпорядкована виконавчому комітету, сільському голові та заступнику сільського голови з питань здійснення делегованих повноважень відповідним органом  виконавчої влади. Створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей».

1.2. Служба є юридичною особою, має самостійний баланс, гербову печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, штампи, бланки, рахунки в органах Державної казначейської служби України.

1.3. Найменування Служби: 

1.3.1. Повне найменування – Служба у справах дітей Нараївської сільської ради.

1.3.2. Скорочене найменування – ССД  Нараївської сільської ради.

1.4. Служба у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, цим Положенням та іншими актами.

1.5. Служба підзвітна та підконтрольна Раді, підпорядкована виконавчому комітету Ради, сільському голові.

1.6. Фінансування видатків Служби здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету згідно із затвердженим кошторисом.

1.7. Юридична адреса: 47513, вул. Центральна, 6, с. Нараїв Тернопільського району Тернопільської області.

 

 

 

2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ СЛУЖБИ:

2.1. Основними завданнями Служби є:

2.1.1. реалізація на території громади політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;

2.1.2. розроблення та здійснення самостійно або разом із відповідними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями усіх форм  власності, громадськими організаціями заходів щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;

2.1.3. координація зусиль органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у вирішенні питань соціального захисту дітей та організації роботи із запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності;

2.1.4. забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми;

2.1.5. здійснення контролю за умовами утримання та виховання дітей на території громади, над якими встановлена опіка, піклування, які влаштовані у прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу, в заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, патронатні сім’ї, спеціальні установи і заклади соціального захисту для дітей і в інших закладах та установах, в яких виховуються та утримуються діти, незалежно від форм власності;

2.1.6. ведення обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів;

2.1.7. надання органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям всіх форм власності, громадським організаціям, громадянам практичної та методичної допомоги, консультацій з питань соціального захисту дітей, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

2.1.8. підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів, організація дослідження стану соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;

2.1.9. визначення пріоритетних напрямів поліпшення на території селищної ради становища дітей, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвиткові, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень.

2.2. Відповідно до покладених завдань Служба:

2.2.1. організовує розроблення   і  здійснення  на  території громади заходів,  спрямованих на поліпшення становища дітей,  їх фізичного,  інтелектуального  і духовного розвитку,  запобігання дитячій бездоглядності та  безпритульності,  запобігання  вчиненню дітьми правопорушень;

2.2.2. надає місцевим органам виконавчої влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності,  громадським організаціям, громадянам у межах своїх повноважень практичну,  методичну та консультаційну допомогу у  вирішенні  питань щодо соціального захисту дітей та запобігання вчиненню ними правопорушень;

2.2.3. здійснює підготовку документів для подальшого прийняття рішення органом опіки та піклування;

2.2.4. готує проекти рішень ради та виконавчого комітету та висновків із питань, віднесених до компетенції органу опіки та піклування;

2.2.5. веде облік дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів;

2.2.6. веде облік нерухомого майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

2.2.7. здійснює контроль за виконанням рішень органів опіки та піклування щодо захисту житлових та майнових прав дітей;

2.2.8. здійснює тимчасове влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування;

2.2.9. подає пропозиції до проектів регіональних програм,  планів і прогнозів у  частині  соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей;

2.2.10. забезпечує у межах своїх повноважень здійснення контролю за додержанням законодавства  щодо  соціального  захисту  дітей  і запобігання вчиненню ними правопорушень;

2.2.11. здійснює контроль за умовами утримання та виховання дітей на території громади, над якими встановлена опіка, піклування, які влаштовані у прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу, в заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальні установи і заклади соціального захисту для дітей і в інших закладах та установах, в яких виховуються та утримуються діти, незалежно від форм власності;

2.2.12. разом  з  відповідними  структурними підрозділами місцевих органів  виконавчої влади, науковими установами організовує і проводить соціологічні  дослідження,   готує   статистичні   та інформаційні  матеріали  про  причини  і  умови  вчинення   дітьми правопорушень,  вивчає  і  поширює  міжнародний  досвід  з  питань соціального захисту дітей, їх прав та інтересів;

2.2.13. надає організаційну і  методичну  допомогу  притулкам  для дітей,   центрам соціально-психологічної реабілітації дітей, соціально-реабілітаційним  центрам  (дитячі  містечка), здійснює безпосередній контроль за їх діяльністю;

2.2.14. здійснює організацію і проведення разом з іншими виконавчими органами Ради, уповноваженими підрозділами органів Національної поліції України заходів щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність та безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

2.2.15. розробляє  і  подає  на  розгляд Ради  пропозиції  стосовно бюджетних  асигнувань  на  виконання  програм і здійснення заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей,  спрямованої на подолання  дитячої  бездоглядності  та  безпритульності,  а  також утримання підпорядкованих  їй  закладів  соціального  захисту  для дітей;

2.2.16. бере  участь  у  процесі  вибуття  дітей  із закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та закладів соціального захисту для дітей у сім’ї усиновлювачів, опікунів,  піклувальників, до дитячих  будинків  сімейного  типу, прийомних сімей;

2.2.17. готує   та  подає  в  установленому  порядку  статистичну звітність;

2.2.18. розглядає в установленому порядку звернення громадян;

2.2.19. розглядає звернення власника підприємства,  установи  або організації  усіх  форм  власності  та надає письмовий дозвіл щодо звільнення працівника молодше 18 років;

2.2.20. проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань, що належать до її компетенції, через засоби масової інформації;

2.2.21. забезпечує роботу комісії з питань захисту прав дитини;

2.2.22. здійснює інші функції, які випливають з покладених на неї завдань, відповідно до законодавства.

 

3. ПРАВА СЛУЖБИ

3.1. Служба має право:

3.1.1. приймати з питань, що належать до її компетенції рішення, які є обов’язковими для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, посадовими особами, громадянами;

3.1.2. отримувати повідомлення від місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, посадових осіб про заходи, вжиті на виконання прийнятих нею рішень;

3.1.3. отримувати в установленому порядку від органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до її компетенції, а від місцевих органів державної статистики – статистичні дані, необхідні для виконання покладених на неї завдань;

3.1.4. звертатись до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у разі порушення прав та інтересів дітей;

3.1.5. проводити роботу серед дітей з метою запобігання вчиненню правопорушень;

3.1.6. порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про направлення до спеціальних установ, навчальних закладів усіх форм власності, дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, неодноразово самовільно залишали сім’ю та навчальні заклади;

3.1.8. вести справи з опіки, піклування над дітьми;

3.1.9. перевіряти стан роботи із соціально-правового захисту дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності, стан виховної роботи з дітьми у навчальних закладах, за місцем проживання, а також у раз необхідності - умови роботи працівників молодше 18 років на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності;

3.1.10. представляти у разі необхідності інтереси дітей в судах, у їх відносинах з підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності;

3.1.11. запрошувати для бесіди батьків або опікунів, піклувальників, посадових осіб з метою з’ясування причин та умов, які призвели до порушення прав дітей, бездоглядності та безпритульності, вчинення правопорушень, і вживати заходи до усунення таких причин;

3.1.12. скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до її компетенції;

3.1.13. проводити особистий прийом дітей, а також їх батьків, опікунів чи піклувальників, розглядати їх скарги та заяви з питань, що належать до її компетенції;

3.1.14. відвідувати дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебувають на обліку в службі, за місцем їх проживання, навчання і роботи; вживати заходів для соціального захисту дітей;

3.1.15. відвідувати родини, за повідомленнями органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, державних органів та інших, посадових та інших осіб у разі порушення прав та інтересів дітей для вирішення питань, віднесених до компетенції Служби.

 

4. КЕРІВНИЦТВО ТА СТРУКТУРА СЛУЖБИ

 

4.1. Службу очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади сільським головою в порядку, визначеному законодавством.

4.2. Начальник Служби:

4.2.1. здійснює керівництво діяльністю Служби, несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї завдань; 

4.2.2. забезпечує реалізацію завдань, покладених на Службу;

4.2.3. видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;

4.2.4. подає на затвердження сільському, голові кошторис та штатний розпис Служби в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників;

4.2.5. затверджує положення про структурні підрозділи і посадові обов’язки працівників Служби;

4.2.6. у межах своїх повноважень розпоряджається майном і коштами, укладає угоди, відкриває рахунки в органах Державної казначейської служби України;

4.2.7. у межах своїх повноважень представляє Службу як виконавчий орган Ради у відносинах з державними і громадськими організаціями, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і громадянами;

4.2.8. веде особистий прийом громадян.

 

5. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

5.1. Утримання Служби здійснюється  відповідно до законодавства.

5.2. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників Служби затверджуються головою Ради.

5.3. Матеріально-технічне забезпечення  Служби  здійснює Рада.

5.4. Кошторис та штатний розпис Служби затверджуються у встановленому порядку головою Ради в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці її працівників.

5.5. Реорганізація і ліквідація Служби здійснюється відповідно до чинного законодавства України.

 

Секретар сільської ради  

 Галина Іваницька

 

Додаток 2

до рішення сесії Нараївської сільської ради

від __ січня 2021р. №____

 

 

Структура

Служби у справах дітей

Нараївської сільської ради

 

з.п.

Найменування посади  структурного підрозділу виконавчого органу

чисельність

1.

Начальник служби

1

   3.

Головний спеціаліст

1

 

Секретар сесії

Нараївської сільської ради

Галина Іваницька

                         

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь