Правління Фонду скоротило перелік документів для отримання страхових виплат потерпілими
Сьогодні, 25 лютого, під головуванням першого заступника Міністра
соціальної політики, голови правління ФССУ Євгена Котика пройшло чергове
засідання правління Фонду соціального страхування України.
Рішенням правління Фонду було скорочено і впорядковано перелік
документів, які надаються потерпілими на виробництві або членами їх родин у
разі смерті потерпілих для отримання страхових виплат. Зокрема, зменшено їх
кількість та вилучено з переліку довідку про склад сім’ї, видача якої на сьогодні
не передбачена нормативно-правовими актами.
Крім того, затверджено Положення про фінансування витрат на
спеціальний медичний, постійний сторонній догляд та побутове
обслуговування потерпілих, а також Положення про фінансування витрат на
додаткове харчування потерпілим.
Також затверджено Порядок розроблення та затвердження заходів з
профілактики страхових випадків, що здійснюються за рахунок коштів Фонду
соціального страхування України.
Під час засідання також затверджено Порядок обробки персональних
даних у відповідних базах Фонду, внесено зміни до Положення про умови
оплати та стимулювання праці працівників Фонду та врегульовано деякі
питання трудових відносин, зокрема, щодо обмеження спільної роботи осіб, які
є близькими родичами або свояками. Затверджено програму робіт Фонду і план
проведення засідань правління на 2021 рік.
Також правлінням розглянуто ряд кадрових питань та затверджено
типову форму контракту з керівниками управлінь виконавчої дирекції Фонду.
Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування
України