Порядок надання консультацій під час пандемії
У зв’язку з оголошенням на усій території України карантину, надання
консультацій громадянам, прийом громадян структурами ВД Фонду
проводиться дистанційно, при необхідності особистого звернення – з
дотриманням норм індивідуального захисту. Працівники Фонду цінують
здоров'я та життя людей, разом з тим, не залишаючи їх без фахової підтримки.
В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у
Тернопільській області на час карантину інформування та консультації - за
ТЕЛЕФОНОМ або за допомогою засобів електронного зв’язку.
Телефон "гарячої лінії" - (0352) 52-72-21
Телефон відділу організаційної роботи та документообігу управління : (0352)
43-00-44
Електронна адреса: [email protected]
Поштова адреса: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального
страхування України в Тернопільській області, вул. Микулинецька, 3А,
м.Тернопіль, 46006.
? Для зв'язку - відділення:
(для прикладу)
Бережанське відділення управління ВД ФССУ:
Поштова адреса: Бережанське відділення управління ВД ФССУ
вул.Шевченка, 55а , м. Бережани, 47500
Тел відділення: (03548) 2-18-74, 0964654366
Електронна адреса: [email protected]
Звертаємось до застрахованих осіб, потерпілих на виробництві, яких цікавлять
ті чи інші питання – телефонуйте, звертайтесь безпосередньо до працівників
районних чи Тернопільського міського відділень управління виконавчої
дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області.
Якщо вам і після розмови з фахівцями в районах здається, що питання не
вирішується – телефонуйте в управління виконавчої дирекції Фонду
соціального страхування України в Тернопільській області на гарячу лінію
(0352)52-72-21. Ваше звернення буде відповідним чином оформлене і відразу
спеціалісти дадуть вам грунтовне роз’яснення згідно законодавства.
Громадяни можуть отримати відповіді на свої запитання, надати
пропозиції щодо покращення роботи Фонду, а також повідомити про можливі
зловживання його посадовими особами.
Приймаються телефонні дзвінки управлінням виконавчої дирекції Фонду
соціального страхування України в Тернопільській області щодня, крім
вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п'ятницю - з 8.00 до 15.45.
Звернення на телефонну «Гарячу лінію» відразу опрацьовують, а та інформація,
яка потребує додаткового опрацювання, надсилається на розгляд структурним
підрозділам управління виконавчої дирекції Фонду, його відділенням,
відповідно до компетенції. Працівники управління інформують та
консультують заявників з актуальних питань щодо норм законодавства у сфері
соціального страхування; проводять аналіз змісту звернень заявників; інше.
Обробка персональних даних звернень громадян, які надійшли на гарячу
лінію, здійснюється відповідно до Закону України "Про захист персональних
даних".
Дякуємо за розуміння!
Бережіть себе!