Повернення коштів, які були помилково сплачені попередньому постачальнику газу
З 1 травня на обслуговування до ГК «Нафтогаз» автоматично було переведено
майже 10 млн. побутових споживачів України з фіксованим річним тарифом 7,96 грн. за
кубічний метр.
Що робити, якщо ви заплатили кошти попередньому постачальнику?
Для цього необхідно подати відповідну заяву. Ви можете не приходити в офіс
попереднього постачальника, а лише надіслати йому листа або електронного листа. До
листа потрібно додати наступні документи:
- заяву на повернення коштів;
- копію паспорта та ІПН;
- квитанцію про оплату за газ;
- реквізити свого банківського рахунку.
Всі копії документів перед відправкою варто завірити надписом «згідно з
оригіналом», датою та підписом. Після цього залишається лише чекати надходження
грошей на карту.
Якщо ви скористаєтесь звичайним поштовим зв’язком, неодмінно надсилайте
поштове відправлення цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.
У разі направлення електронного листа потрібно заяву та скановані копії документів
необхідно об'єднати в один файл (рекомендується зберігати у форматі PDF) та засвідчити
його електронним цифровим підписом (ЕЦП). У темі листа напишіть: "Повернення
помилково сплачених коштів/переплат". У листі вкажіть ваш особовий рахунок та адресу. А
також у листі попросіть компанію підтвердити його отримання.
За правовими консультаціями та юридичною допомогою можна звернутися
до Бережанського бюро правової допомоги за адресою: м. Бережани, вул. Банкова, 6. Тел.:
(03548) 2 39 99.
Бережанське бюро правової допомоги