Реорганізація: куди подавати заяви-розрахунки з 01 січня
З 01 січня 2023 року Фонд соціального страхування України передав
свої завдання та функції до Пенсійного фонду – відтепер саме ПФУ є
уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового
державного соціального страхування. ФССУ перебуває в процесі припинення.
Куди та як роботодавці мають подавати заяви-розрахунки для
отримання фінансування за лікарняними своїх працівників?
● Починаючи з 01 січня, органом, який відповідає за прийняття заяв-
розрахунків і фінансування лікарняних і декретних допомог, є Пенсійний фонд
України.
● Тож усі заяви-розрахунки незалежно від виду допомог, які вони
містять, відтепер необхідно подавати до ПФУ.
● Заяви, які містять у собі листки непрацездатності, сформовані до 01
січня 2023 року, також подаються до Пенсійного фонду.
● За інформацією ПФУ, подати заяву-розрахунок страхувальники
можуть двома способами:
– в електронному вигляді через особистий кабінет страхувальника на
вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
– і на паперових носіях до будь-якого сервісного центру ПФУ.
● Для подання заяв-розрахунків в електронному вигляді роботодавцям
не потрібно укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП.
● Форма заяви-розрахунку наразі не змінилась.
● Звертаємо увагу! Для отримання компетентних консультацій і
страхувальники, і застраховані особи мають звертатись до Пенсійного фонду
України.
● Нагадаємо, реорганізація системи соціального страхування проходить
на виконання Закону України від 21.09.2022 № 2620 та постанов Кабінету
Міністрів України від 15.11.2022 № 1289 та від 02.12.2022 № 1350.
Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування
України